Co díky workshopu získáte?
Ukáži Vám strategie, které jsou dlouhodobé, úspěšné a šité na míru právě pro to, co konkrétně děláte. Pomocí know-how a těchto strategií se naučíte se budovat úspěch vlastní značky, získáte vliv a spoustu nových kontaktů na Vaší cílovou skupinu.
1
Marketingový plán
Začneme Vaším marketingovým plánem, díky kterému si ujasníte a přijdete na to, jak se chcete prezentovat a kdo je Vaše cílová skupina - půjdeme do hloubky.
2
Atraktivní profil
Vysvětlíme si důležitost osobního profilu i to, jak s ním dlouhodobě pracovat jako se základním nástrojem Vašeho Linkedinového úspěchu - nastavíme jej společně.
3
Nové kontakty
Podíváme se na dvě nejdůležitější varianty cíleného vyhledávání Vašich nových kontaktů, které jsou důležité pro Vás byznys a dlouhodobý růst - získáte vliv.
4
Oslovovací strategii
Ukážeme si strategii, jak pravidelně oslovovat a komunikovat s novými kontakty tak, abyste zaujali a měli co nejvyšší konverzi v poměru oslovený - schůzka.
5
Obsahové znalisti
Podíváme se na to, jak zvolit ten správný obsah, tvořit ho i jak a kdy jej publikovat tak, aby Vám to zabralo co nejméně času, práce a byli jste při tom efektivní i úspěšní.
6
BONUS
Jako třešničku na dortu získáte 2 bonusové online konzultační jednotky, tedy celkem 120 minut navíc, kde Vám detailně zodpovím veškeré Vaše otázky či připomínky.
Místo
Praha
Cena
9.000 Kč5.990 Kč
Termín
24. 3. 2019
6
LET PRAXE
170.000
FANOUŠKŮ, KTEŘÍ SLEDUJÍ NÁŠ PROJEKT SVĚT ÚSPĚŠNÝCH
4.000+
VYTVOŘENÝCH PŘÍSPĚVKŮ
Pár informací o mně
Jistě to znáte. Jako každé malé dítě jsem i já měl spoustu velkých snů o tom, kým se jednou stanu. Vždy mě bavilo hrát si se strategiemi a přemýšlet o tom, jak dosáhnout úspěchu.
Proto jsem se ve svých 17 letech rozhodl definitivně ovlivnit svůj život a začít se svým prvním velkým projektem, který se jmenuje Svět Úspěšných. Tehdy, v roce 2013, tak započala má cesta světem internetu.
Nejsem žádný školou vyučený marketér, ale naopak kluk z malého města, který měl svou zálibu a vášeň v onlinovém budování strategií. Během uplynulých několika let jsem posbíral zkušenosti od budování úspěšné značky, přes práci na úspěšných kampaních, až po cílené vyhledávání nových klientů či partnerů v rámci B2B a B2C.
Do dnešního dne jsem tak vytvořil přes 4.000 příspěvků na sociální sítě, vybudoval značku čítající 170.000 fanoušků a oslovil společně se svými klienty stovky potenciálních klientů či partnerů.